HOW TO DO; IsaDora nailstickers

• 27.06.2013 kl. 10:30

Hei dere!

Jeg tenkte vise dere hvordan jeg fikset neglene mine p dette bilde fra julaften;

Jeg likte resultatet utrolig godt, og fikk mange fine komplementer fra kjente og ukjente.

Det hele er ganske enkelt, og gjres med kun tre enkle steg!

1. Begynn med legge et strk med nsket neglelakk. Jeg brukte "Ancient Ruby" fra IsaDora, som er en av mine all-time favoritt neglelakk. Den er en blanding an rdlig, brun, lilla-ish og sort med shimmer. Den er helt nydelig og passer til enhver annledning.

2. Ml hvilket klistremerke som passer strrelsen p neglen din, og fest den forsiktig p.

3. Klipp av restene av klistremerke forsiktig rundt neglen. Bruk gjerne en negleklipper p sidene for komme bedre til. Kjempe enkelt!

Tips; Et klistremerke kan vre nok til to negler. Bruk bare andre siden av klistremerket, istede for kaste det. Bedre OG billigere, hva er vell bedre enn det?

Her kommer et par bilder step by step;
Disse bildene tok jeg frste gang jeg prvde det, men har heldigvis blitt litt flinkere siden det. Haha

And the result;

Hva syntes dere?

Har dere prvd nailstickers fr?

Surf's up!

• 26.06.2013 kl. 16:35

Hei dere!

N har jeg endelig ftt tak i bildene fra surfecampen. (Mojo Surf @ Spot x)

Herreguuud for noen bilder! Hele gruppen lo s vi gren da vi s bildene p storskjerm samme kveld som vi hadde timer. Bildene hvor folk faller av eller krasjer i hverandre var spesielt morsome. Utrykket p fjesene deres er priceless!

Jeg vil ikke legge ut bilder av de andre, siden jeg ikke vet om de hadde likt det. Derfor fr dere dessverre bare se bildene jeg har av meg selv. Oh well..

Et lite gruppebilde kan vell ikke skade :-)

ver p pop-ups. Det er mye tyngre og vanskeligere enn det ser ut som!

Nesten helt oppe! M bare le av Karoline i bakgrunnen der, haha

Neeeesten oppe...

Wii,. Jeg klarte reise meg allerede den frste timen. Det var sykt gy!

surfe var mye mer arbeid enn jeg noen gang hadde sett for meg. Det var mye tung trening, men ogs en del teori med i bilde.
Padlingen var ganske hardt, og komme seg gjennom impacktsonen (der blgene bryter) var spesielt tungt. Hver gang du hoppet over en blge flt du bare lengre og lengre inn. Man rakk liksom aldri komme seg over en blge fr det kom en ny.

N du endelig hadde stresset deg forbi impacksonen, var det ikke lenge fr du surfet inn til stranden, og da var det p an' igjen.

Det er nok ikke s vanskelig alle steder, men understrmmene i Australia er veldig sterke, og kan vre farlige, s vi mtte vre ekstra forsiktig.

Anyways, lre surfe har vrt p bucketlisten min lenge, s det var veldig kult n kunne stryke det av.

Selvom det var veldig tungt, vi slet med gangsperr i hele kroppen i en helt uke, var det utrolig kult! Flelsen nr du klarer reise deg p toppen var en blge var ganske sykt. :-D

Slenger med et par bilder av campomrde.

Et lite stemningsbilde fra den ene kvelden :-)

Har du surfet fr?

Harrytur til nabolandet

• 23.06.2013 kl. 23:30

Hei dere!

Jeg vet det har vrt stille p bloggen siden jeg kom tilbake til Norge, men sannheten er at jeg virkelig trengte ta noen dager fri for komme i riktig dgnrytme osv.

Bare et par dager etter hjemkomsten bar det ut p tur igjen. Denne gangen gikk turen til Halden og en liten svipptur innom Sverige.
Hovedgrunnen til denne turen var at Silje skulle hente seg en liten hund i Halden. Verdens steste Hector ♥
Nr vi var s nre grensen, var det liksom obligatorisk ta en tur til nabolandet for harryhandle litt. Selvom det ble en usedvanlig sunn harrytur haha!

Skjnne Milliz, meg i baksetet, og Silje som sjfr

Herreguuud for en hjerteknuser!♥

N m jeg virkelig legge meg!
Stay tuned for flere oppdateringer fra jorden rundt reisen. Jeg har fortsatt masse fortelle!

P vei hjem til norsk jord

• 14.06.2013 kl. 19:03

Hei folkens!

I dag er alts siste dag i statene for denne gang. I skrivende stund sitter vi i resepsjonen og venter p taxien som skal ta oss til flyplassen i New Jersey.

Flyet vrt gr ikke fr i kveld, men vi tenker det er bedre ha litt god tid, ikke stresse. Det skal visst vre masse butikker utenfor sikkerhetskontrollen p flyplassen, s vi skal ikke kjede oss. :-)

Vi har begge blandede flelser nr det kommer til hjemreisen.
Vi gleder oss utrolig mye til komme hjem til vrt eget rom, vr egen seng, ordentlig kjkken med norsk mat osv.

Samtidig har vi opplevd s utrolig mye gy p denne turen.

P to og en halv mned har vi vrt gjennom fire land og 3 verdensdeler!

Det har definitivt vrt en opplevelse for livet som ingen av oss kommer til glemme.

Nyter livet ved bassenget p the Rosevelt Hotel, Los angeles♥

Blogges fra Norge! :-)

Grand Central Terminal

• 13.06.2013 kl. 02:28

NB!
DETTE INNLEGGET BLE SKREVET I GR!

Hei dere!

I dag var vret litt bedre her i NY. Det var stort sett sol og varmt, bortsett fra en liten byge.

Jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men det var faktisk deilig se regn for a change. (Selvom jeg er sikker p at jeg trekker det tilbake etter en uke tilbake i Bergen, haha)

Vi hadde hrt at food-corten p Grand Central Terminal skulle vre veldig bra, s vi bestemte oss for spise lunsj der. Silje bestilte sushi (bombe haha), og jeg kjpte kinesisk mat. Ris, kylling og brokkoli og en vrull. Namm!

Litt sightseeing p Grant Central stod ogs p timeplanen :-)

Senere dro vi (igjen) til fifth avenue for f unnagjort de siste kjpene p handlelisten.
Vi gikk til innkjp av ekstra koffert nr.2 p denne turen!
Ingen kan si vi ikke liker shoppe. Hihi

Ellers har jeg ogs KLIPPET MEG i dag! Herregud det var rart.
Jeg har ikke klippet meg mer en noen millimeter de siste rene, og det er alltid sjefen min p salongen som gjr det.

N er det ganske kort, hvertfall i mine yne, men jeg er veldig fornyd.

:-)

Silje har forresten alle bildene p iphonen sin. Vi skal se om vi kan f oppdatert de siste innleggen med litt bilder senere i kveld.

Shopping i fifth ave.

• 11.06.2013 kl. 06:00

Hola!

I dag har vrt en veeldig mye bedre dag enn i gr, til tross for at det har pst ned Bergen-style.

Planen var dra p Nobu 57 siden Silje har cravet sushi i en evighet, og helt rlig, jeg har lei av maset. :-)

Vi tok subwayen til Columbus st. og gikk derfra.
Siden vi ikke fant Nobu med det frste, gikk vi litt videre langs 5.ave, og endte til slutt opp p TAO.

TAO er en veldig kjent resturant og bar, etter dagens besk forstr vi hvorfor!
Det var et helt unikt sted. Bildene gir ikke justice i det hele tatt, dette stedet m beskes!

Etter et bedre mltid gikk vi litt i handlegaten fifth avenue.
Vi var begge s heldige at vi fikk snopt med oss noen skikkelige godbiter fra noen veldig kjente designere!

, jeg er s excited!!
Legger ut noen ordentlige bilder s fort jeg fr tatt noen. :-D

Brooklyn + Soho

• 11.06.2013 kl. 03:57

Heia!

I dag har vrt en rollercoster av en dag.
Planen var beske det store kjente markede i Brooklyn.
Vi tok subwayen ned til financial districk og gikk videre til pier 11 hvor vi skulle ta fergen over til Brooklyn.

Der fant vi fort ut at neste ferge ikke gikk fr om 45min. Det ble nesten en times venting i et ikke s fullt spennende omrde av new york. (nede med fergekaien alts) Vi ble sittende p starbucks en stund, mens vi nt hver vr frappe fr vi slappet av i solen resten av tiden.

Vi kom oss ENDELIG p fergen, som i tillegg var 15min forsinket.

Da vi kom over p Brooklyn var vi klare for litt shopping.
Vi hadde lest at markede skulle ligge like i nrheten av fergestoppet, men vi s ingenting.

Vi gikk lenge rundt letet, uten hell.
Etter ha trakket rundt i stekende varme fant vi til slutt et lite matmarked,. endelig er lykken litt p vr side.
Men nei, det var ikke i nrheten av det vi var p utkikk etter.

Den tredje personen vi spurte kom med svaret. Market vi s etter ligger lengre opp i Brooklyn.

Vi hadde missforsttt og gtt p feil fergekai! rh s irriterende!

Klokken var blitt mye, vi hadde sls mye av den fineste dagen slangt i NY p leiting etter noe som l en helt annen plass.

P denne tiden var vi trtte, slitne, varme og ikke minst lei.
Vi stakk innom en pizza resturant like ved kaien i hp om at litt mat skulle hjelpe p humret, og gjett om det gjorde!

Pizzaen vi spiste i Brooklyn er en av de beste vi har smakt i hele vre liv! Namnam. Absolutt anbefale!

Vi bestemte oss for utnytte resten av den fine dagen med litt shopping i Soho.
Denne gangen droppet vi fergen, og tok heller subwayen over til Manhattan. Myye enklere!

Her begynner ulykken igjen.
Frst gikk vi p feil subway, nemlig expressen, s vi endte opp med kjre forbi stoppet vi skulle av.
Vi gikk av p 14th street, og tok en ny subway ned igjen til Soho.

Nok en gang ble vi gende i noe som fltes som en evighet i den varmen, lete. Lete etter de spennende shopping gatene i kjente Soho.

Da vi s et subway skilt lengre ned i gaten var klare for hoppe p frste bane rett hjem,. Helt til vi spottet Mulberry skilt enda litt lengre ned. HURRAA!!

Vi fikk snopt med oss noen gaver og litt annet dill fr vi dro tilbake til upper west side. Shoppingomrde i Soho er ganske stort, s vi tenker dra tilbake en gang til fr vi setter kursen mot Norge p fredag.

Fine utsikten fra Brooklyn Brigde Park

Siljus med ny veske i Shoho♥

:-)
Dere som har lest hele innlegget fortjener forresten en medalje, haha! Tidenes lengste innlegg.

En uke i NYC

• 09.06.2013 kl. 05:18

Hei folkens!

I dag var det p tide sjekke ut fra Broadway Hotel and Hostel p upper west side, hvor vi har bodd den siste uken.
Egentlig skulle vi vrt p vei mot Niagara Falls og Chigaco n, men vi valgte droppe den utflukten.

Det var rett og slett for mye styr.
En hel uke p veien i en van med andre ukjente mennesker, og overnattingene bestod av blant annet camping til telting.

Etter "hytten" p surfecampen og teltet p Fraiser Island er der egentlig ingenting vi ikke klarer, men vi ville heller ha noen ekstra dager i New York.

En uke p veien, flere uinteressane stopp for vi endelig hadde endt opp i Chicago, hvor det forresten var umulig finne et sted bo uten vre 21, ble for mye styr.
Vi er superglad at vi bestemt oss for droppe utflukten og heller bli lengre i New York, en helt fantastisk by!

N er vi sjekket inn p Days Hotel Boradway, som ogs ligger p upper west side, bare noen dager nedenfor det forrige hotellet.
Her er mye billigere og mye bedre, s vi er superfornyd!

Ellers beskte vi Hells Kitchen flea market, som var veldig skuffende. Silje fant en fin genser som hun snopte med seg, ellers var der meste junk.

Vi skal prve markedene i Brooklyn i morgen. Disde har et veldig bra rykte p seg, s vi krysser fingrene for at det er mer utvalg der :-)

Siden markede var en bummer, gikk vi til bryant park og fifth avenue, shoppet litt der.
Vi gikk ogs en tur innom Saks fifth avenue, som er verd er besk enten du bare vil nyte utsikten eller om du har en tjukk lommebok :-)

Wet in New York City

• 08.06.2013 kl. 04:23

Hei dere!

I dag har det regner hele dagen. Den tropiske stormen Andrea feier over new york city i dag, og skal fortsette i hele natt. Heldigvis er dette bare en regnstorm, ikke vindstorm, s den eneste "faren" med stormen er at det kan danne seg oversvmmelser noen steder. S mamma og pappa, dere kan bare slappe av, vi uroer oss ikke :-)

Siden det skulle regne hele dagen bestemte vi oss for dra p museum. Ja, dere leste riktig, MUSEUM!

Vi dro p American Museum of Natural History, kjent fra filmen "natt p museet" eller "museumet", i don't know, men dere skjnner hvilken jeg mener.

Museum er egentlig s langt fra vr greie som det gr ann komme, men det var faktisk ganske kult. (Kanskje mest fordi vi kjente igjen ting, ikke fra historie timene p skolen, men fra filmen hh).

Det er ikke noe jeg absolutt ville anbefalt videre, men det er en gy ting gjre hvis det regner her.

On top of the rock - NYC

• 07.06.2013 kl. 02:49

Hei folkens!

Vi fortsetter trenden med god oppdatering av bloggen. Yaay!

Det blir blogging fra mobilen i dag ogs s jeg har ikke allverdens av bilder vise, men heller en liten smakebit.

Siden det ikke er meldt s veldig fint vr fremover, bestemte vi oss for beske Rockefeller Center for f en utsikt over hele New York City.

Glem Empire State Building! The Rock er mye billigere, det er myye mindre crowded, og utsikten er minst like fin.

The Rock er hele 70etasjer hy, og utsikten var INSANE!

Man kunne se alt fra Statue of Liberty, og helt opp til The Bronx p andre siden av byen. Samt over til Brooklyn.

Man fikk ogs er lite innblikk p hvor stor Central Park virkelig er.

Etter ha vrt on top of the rock, dro vi for beske The New York Palace.
Dere vet, luksus hotellet hvor gossip girl blir spilt inn.

Her skulle vi egentlig spise (Guilt Resturant og bar fra gossip girl), men de holdt p bygge eller pusse opp s den var stengt.

Vi knipset noen bilder i full fart fr vi gikk til 61.street spiste p Serafina. Det er en fantastisk italiensk resturant med verdens beste pizza og pasta. Namnam!

New York City

• 06.06.2013 kl. 03:48

Hei alle sammen!

Vi er vell fremme p vrt siste stopp p denne fantastiske reisen som har tatt oss jorden rundt!

Vi tok som sagt nattfly fra LA, som viste seg ikke vre verdens beste id.
Da vi kom fram til hotellet var klokken 9 p morgenen, men vi fikk ikke sjekke inn fr kl.15.
I tillegg til vre slitene og ddstrtt, var det heteblge ogs.
Perfekt kombinasjon <3

Vi satt fra oss koffertene p hotellet, og gikk over gaten til Broadway Bagel, hvor vi kjpte hver vr roasted bagel med eggerre. Det hres simpelt ut, men jeg lover, de har verdens beste frokost!
Gjett om dette har blitt en trend! Haha.

Etter en deilig frokost gikk vi til Central Park som ligger like i nrheten.
Det var utrolig koselig tilbringe dagen i parken som er s fin.
Stor er den ogs s vi trenger noen dager til fr vi kan si oss ferdig med alt den har tilby.

Vi har dessverre ikke nett p rommet, bare i loungen, som gjr det vanskelig blogge ofte.
Vi skal gjre vrt beste f til et innlegg hver kveld, s stay tuned!
Flere bilder kommer, Wii :-D

NEW YORK, NEW YORK

• 01.06.2013 kl. 21:17

Hei alle sammen!

I dag er siste dag her i Los Angeles for oss. Vi tar red eye til New York i natt.

Vi har virkelig spart det beste til slutt p turen vr. Vi gleder oss helt syyykt til oppleve The Big Apple!

Vi har ftt masse tips om ting gjre mens vi er i NYC, i tillegg til listen vi selv har skrevet, s vi skal ikke g tom for ting gjre.

N skal vi nyte en siste dag p stranden i solfylte Santa Monica.

Bildene er fra i gr nr vi leide sykler og syklet fra Santa Monica til Venice beach.

Snakkes i New York!

Hanne

Hei! Mitt navn er Hanne, 24r fra Bergen. Jeg er en reiseglad jente med stor interesse for mote, skjnnhet og velvre samt trening og en sunn og aktiv livsstil.