Meeting Victoria's Secret Models

• 31.05.2013 kl. 09:05

Okei folkens, dette er helt sykt!

Jeg har tidligere nevnt at vi har møtt på et par kjente fjes her i LA, og her kommer storyen.

Siljus og jeg har besøkt Beverly Center et par ganger mens vi bodde i Hollywood. Det er et veldig stort og fint kjøpe senter med mange kule butikker.

Det er safe to say at det har røke mer penger på Victoria's Secret, enn noen annen butikk. Vi har et skikkelig love-hate relationship med den butikken. De selger såå mye fint! Altformye fint!

Den ene dagen vi var å handlet fikk vi en brosjyre hvor det stod at det skulle komme noen VS modeller på en event i butikken dagen etter.
Som store fans av både butikken og VS englene, kom vi selvfølgelig tilbake dagen etter.

Da vi kom til senteret var det to køer, en VIP og en vanlig. Hvis man handlet for over 50$ fikk men et stempel på kviteringen som gjorde deg til en VIP.
Det kom altså hele tiden nye VIP'er i køen. Det vi ikke visste var at de først skulle gå gjennom VIP køen (som stadig vokste) før de begynte på den vanlige køen, som vi stod i.

Etter å ha stått stille i kø i en times tid kommer det en mann kledd i dress bort til Silje og meg.

Han spør om vi vet hvem Adriana Lima er. SEFF vet vi hvem Adriana Lima er!
Han fortsetter med å spørre om hun kan komme ut og intervjue oss(!!)  HERREGUD JAA!!!!

Adriana Lima og Behati Prinsloo var i butikken for å promotere en ny linje "Sexy", Adriana skulle altstå komme å intervjue oss om hva vi syntes er sexy.

Med hjertet i halsen og svarene klare gikk han for å hente Adriana Lima, verdens vakreste dame.

Da de andre i køen så henne begynte de selvfølgelig å presse seg fram for å ta bilder osv. Mannen i dress pekte på oss, og førte Adriana mot oss, men siden folk skubbet så fælt gikk hun til jentene som stod vedsiden av oss.

SYKT kipt, men herregud for en opplevelse! Bare see på dette bilde jeg kom med iphonen min. Så nærmt stod vi!

Jeg endte til slutt opp i VIP køen etter en kjapp tur innom favorittbutikken.

Å møte Adriana Lima (spesielt) og Behati Prinsloo face to face, og faktisk snakke med dem var noe det sykeste jeg har vært med på. Begge to var enda penere i virkeligheten enn på bilder. I know, it's hard to believe.

Jeg legger ut klippet fra intervjuet når det blir publisert. Wiii :-)

Aktiviteter fra Hostellet - Los Angeles

• 31.05.2013 kl. 07:43

Hei dere!

Her kommer en litt mer detaljert update fra tiden i Los Angeles.

Hostellet heter som nevnt USA Hostels, Hollywood. Hostellet ligger en halv sidegate fra Hollywood blvd, hvor blant annet walk of fame og chinese theatre ligger. Hollywood skiltet ligger også like i nærheten. Vi så faktisk rett på skiltet fra vinduet på hostellet, som var ganske kult å våkne til.

Vil du komme nærmere skiltet, er det en liten busstur og en gåtur unna. Dette kan du gjøre på egenhånd, ta starline buss tour (disse kjører helt opp, men er ganske dyr), eller melde deg på aktiviteten på hostellet. <- Det var det vi gjorde :-)

Vi møtt opp utenfor hostellet kl.11 hvor vi møtte Matt som var guiden på denne turen.
Det tok ikke lange tiden før vi var ved foten av hollywood hills. Turen opp til skiltet var litt tung siden gatene var ganske bratt, men ellers null stress. Bare husk å ta med vannflaske!

Det var utrolig kult å se skiltet på så nært hold. Man kommer liksom ikke nærmere enn dette!
Det var mulig å fortsette på stien vi gikk på, da hadde man endt opp over Y'en hvor man får en fantastisk utsikt over hele Los Angeles.

Den andre aktiviteten vi melde oss på var Beverly star house tour. Dette er den eneste star house tour'en som er til fots, som gjør at de ofte får komme nærmere på husene, enn de store bussene som bare kjører forbi. Vi har fått høre fra andre som har vært på samme tur at de blant annet har fått komme inn i hagen til Elvis. Uheldigvis for oss var ikke vakten til Elvis-huset på jobb da vi kom, ellers hadde nok vi fått komme innenfor murene å sett også.

Guiden på turen var en utrolig kul fyr som het Adam. Han kom med masse historier om husene, hvem som bor og har bodd der tidligere, og forskjellige hendelser de har hatt på tidligere turer. Han fortalte blant annet om en gang de hadde truffet på David Backham mens de gikk runden.,. (Heldige bastards!) Han fortalte også en gang de hadde møtt på Michael Jackson(!!) Dette skjedde bare to dager før han døde.

Adam fortalte oss at vi skulle late som vi var arkitektstudenter, i tilfelle noen av sikkerhetsvaktene skulle tro vi var stalkers. Haha!

Det kjente beverly Hills skiltet

Adam snakker til "The Rock" utenfor Playboy Mansion.

Michael Jackson sin mansion. Man ser soverommet til MJ i øverste etasje.

Til minne om MJ

Vi traff ikke på noen kjendiser da vi gikk turen, men vi har vært så heldige å treffe på et par A-listers på tiden vi har hatt i LA hittil. Det ene møtet er noe av det sykeste vi har opplevd, og krever et eget innlegg! Så stay tuned folkens!

Hollywood update

• 21.05.2013 kl. 08:34

Hei hei hei!

Herreguuud, vi ELSKER livet i hollywood!!
Vi bodde forresten på USA Hostels i hollywood, for dere som lurte på det.
Det var et veldig bra hostel med mange forskjellige aktiviteter hver dag. Vi deltok på et par aktiviteter som Hollywood sign tour og beverly hills star house tour. Begge turene var til fots. Dette kommer vi tilbake til senere, men dere får en liten sneakpeak nedenfor. Han kule fyren som snakket til "the rock" utenfor playboy mansion, er guiden vår Adam.

Turen til Runyon Canyon ble avlyst av rein latskap. Heh.

På kveldene lå vi som regel strak ut i hver vår seng, utslitte etter en lang dag. Vi var ikke med på noen av aktivitetene på kveldene, men etter det vi har hørt var det utrolig bra. Hostellet ordnet med blant annet grillparty, beerpong, 2$ coronas osv.
I ettertid angrer vi litt på at vi ikke tok en øl når vi hadde sjansen. Hostellet har nemlig én regel; we don't ask for ID's.

Nå er vi på plass på rommet i Santa Monica. Jeg vil heller kalle det en et-roms leilighet. Vi har god plass til å slenge alle tingene våres rundt, et stort og velutstyrt kjøkken, og ikke minst et stort og fint bad! :-D
Kjøkkenet kommer til å bli utnyttet til det fulleste. Ord kan ikke beskrive hvor mye vi gleder oss til å endelig spise et hjemmelagt måltid. :-D

Fun fact; det trenges "bare" 9 poser boss til for å rydde rommet våres i hollywood, lolz!

Endelig er picasa lastet ned på pcen så get ready for a majour bildedryss.

Dagen i dag har forresten vært den most exciting hittil! Hvorfor kommer vi tilbake til i morgen.
Nå er det på tide med noen veldig etterlengtede timer på puten.

Natta :*

FIJI ISLANDS

• 16.05.2013 kl. 08:27

Hei alle sammen!

Vi har litt problemer med å få ladet pcen, så her kommer en rask oppdatering fra iphonen.

Tiden på Fiji har vært fantastisk!
Vi har vært litt isolert når det kommer til nett og dekning, men det har egentlig bare vært deilig. Internettet på hovedøyen var utrooolig tregt og på øyene var det utrooolig dyrt. Vi kjøpte nett en gang, men da gikk tiden på å skype med de hjemme (og en liten oppdatering på gossippfronten)

Da vi kom til Fiji hadde vi to dager på hovedøyen, i byen Nadi, før vi skulle utforske øyene.
Vi tilbragte en dag på stranden og en i byen.

De små øyene var langt mer imponerende enn hovedøyen. Nydelige strender, koselige trehytter og ikke minst verdens hyggeligste staff. Vi var med på en hel del aktiviteter som å lage armbånd av skjell vi fant på stranden, lage kokosnøtt armbånd og bokmerke, svømme med mantarays, crab race, kjørt i ubåt, sett fijiansk underholdning med dansing og flammetriksing og mye mye mer.

Jeg husker ikke navnet på øyene i farten, men vi bodde på Coral View Resort, Korovou Eco Tour Resort, MantaRay Resort og South Sea Island.

Alle resortsene var fantastiske fine, og en favoritt på hver sine måter. :-)

Nå er vi på plass i Tinseltown, og lever det gode liv i Hollywood.
Vi har som sagt litt problemer med laderen men vi har nett hele tiden så vi skal bli flinkere til å komme med ordentlige oppdateringer framover.

Her kommer en liten bildedryss fra Fiji;

Hanne

Hei! Mitt navn er Hanne, 24år fra Bergen. Jeg er en reiseglad jente med stor interesse for mote, skjønnhet og velvære samt trening og en sunn og aktiv livsstil.