Meeting Victoria's Secret Models

• 31.05.2013 kl. 09:05

Okei folkens,dette er helt sykt!

Jeg har tidligere nevnt at vi har mtt p et par kjente fjes her i LA, og her kommer storyen.

Siljus og jeg har beskt Beverly Center et par ganger mens vi bodde i Hollywood. Det er et veldig stort og fint kjpe senter med mange kule butikker.

Det er safe to say at det har rke mer penger p Victoria's Secret, enn noen annen butikk. Vi har et skikkelig love-hate relationship med den butikken. De selger s mye fint! Altformye fint!

Den ene dagen vi var handlet fikk vi en brosjyre hvor det stod at det skulle komme noen VS modeller p en event i butikken dagen etter.
Som store fans av bde butikken og VS englene, kom vi selvflgelig tilbake dagen etter.

Da vi kom til senteret var det to ker, en VIP og en vanlig. Hvis man handlet for over 50$ fikk men et stempel p kviteringen som gjorde deg til en VIP.
Det kom alts hele tiden nye VIP'er i ken. Det vi ikke visste var at de frst skulle g gjennom VIP ken (som stadig vokste) fr de begynte p den vanlige ken, som vi stod i.

Etter ha sttt stille i k i en times tid kommer det en mann kledd i dress bort til Silje og meg.

Han spr om vi vet hvem Adriana Lima er. SEFF vet vi hvem Adriana Lima er!
Han fortsetter med sprre om hun kan komme ut og intervjue oss(!!)HERREGUD JAA!!!!

Adriana Lima og Behati Prinsloo var i butikken for promotere en ny linje "Sexy", Adriana skulle altst komme intervjue oss om hva vi syntes er sexy.

Med hjertet i halsen og svarene klare gikk han for hente Adriana Lima, verdens vakreste dame.

Da de andre i ken s henne begynte de selvflgelig presse seg fram for ta bilder osv. Mannen i dress pekte p oss, og frte Adriana mot oss, men siden folk skubbet s flt gikk hun til jentene som stod vedsiden av oss.

SYKT kipt, men herregud for en opplevelse! Bare see p dette bilde jeg kom med iphonen min. S nrmt stod vi!

Jeg endte til slutt opp i VIP ken etter en kjapp tur innom favorittbutikken.

mte Adriana Lima (spesielt) og Behati Prinsloo face to face, og faktisk snakke med dem var noe det sykeste jeg har vrt med p. Begge to var enda penere i virkeligheten enn p bilder. I know, it's hard to believe.

Jeg legger ut klippet fra intervjuet nr det blir publisert. Wiii :-)

Aktiviteter fra Hostellet - Los Angeles

• 31.05.2013 kl. 07:43

Hei dere!

Her kommer en litt mer detaljert update fra tiden i Los Angeles.

Hostellet heter som nevnt USA Hostels, Hollywood. Hostellet ligger en halv sidegate fra Hollywood blvd, hvor blant annet walk of fame og chinese theatre ligger. Hollywood skiltet ligger ogs like i nrheten. Vi s faktisk rett p skiltet fra vinduet p hostellet, som var ganske kult vkne til.

Vil du komme nrmere skiltet, er det en liten busstur og en gtur unna. Dette kan du gjre p egenhnd, ta starline buss tour (disse kjrer helt opp, men er ganske dyr), eller melde deg p aktiviteten p hostellet. <- Det var det vi gjorde :-)

Vi mtt opp utenfor hostellet kl.11 hvor vi mtte Matt som var guiden p denne turen.
Det tok ikke lange tiden fr vi var ved foten av hollywood hills. Turen opp til skiltet var litt tung siden gatene var ganske bratt, men ellers null stress. Bare husk ta med vannflaske!

Det var utrolig kult se skiltet p s nrt hold. Man kommer liksom ikke nrmere enn dette!
Det var mulig fortsette p stien vi gikk p, da hadde man endt opp over Y'en hvor man fr en fantastisk utsikt over hele Los Angeles.

Den andre aktiviteten vi melde oss p var Beverly star house tour. Dette er den eneste star house tour'en som er til fots, som gjr at de ofte fr komme nrmere p husene, enn de store bussene som bare kjrer forbi. Vi har ftt hre fra andre som har vrt p samme tur at de blant annet har ftt komme inn i hagen til Elvis. Uheldigvis for oss var ikke vakten til Elvis-huset p jobb da vi kom, ellers hadde nok vi ftt komme innenfor murene sett ogs.

Guiden p turen var en utrolig kul fyr som het Adam. Han kom med masse historier om husene, hvem som bor og har bodd der tidligere, og forskjellige hendelser de har hatt p tidligere turer. Han fortalte blant annet om en gang de hadde truffet p David Backham mens de gikk runden.,. (Heldige bastards!) Han fortalte ogs en gang de hadde mtt p Michael Jackson(!!) Dette skjedde bare to dager fr han dde.

Adam fortalte oss at vi skulle late som vi var arkitektstudenter, i tilfelle noen av sikkerhetsvaktene skulle tro vi var stalkers. Haha!

Det kjente beverly Hills skiltet

Adam snakker til "The Rock" utenfor Playboy Mansion.

Michael Jackson sin mansion. Man ser soverommet til MJ i verste etasje.

Til minne om MJ

Vi traff ikke p noen kjendiser da vi gikk turen, men vi har vrt s heldige treffe p et par A-listers p tiden vi har hatt i LA hittil. Det ene mtet er noe av det sykeste vi har opplevd, og krever et eget innlegg! S stay tuned folkens!

Hollywood update

• 21.05.2013 kl. 08:34

Hei hei hei!

Herreguuud, vi ELSKER livet i hollywood!!
Vi bodde forresten p USA Hostels i hollywood, for dere som lurte p det.
Det var et veldig bra hostel med mange forskjellige aktiviteter hver dag. Vi deltok p et par aktiviteter som Hollywood sign tour og beverly hills star house tour. Begge turene var til fots. Dette kommer vi tilbake til senere, men dere fr en liten sneakpeak nedenfor. Han kule fyren som snakket til "the rock" utenfor playboy mansion, er guiden vr Adam.

Turen til Runyon Canyon ble avlyst av rein latskap. Heh.

P kveldene l vi som regel strak ut i hver vr seng, utslitte etter en lang dag. Vi var ikke med p noen av aktivitetene p kveldene, men etter det vi har hrt var det utrolig bra. Hostellet ordnet med blant annet grillparty, beerpong, 2$ coronas osv.
I ettertid angrer vi litt p at vi ikke tok en l nr vi hadde sjansen. Hostellet har nemlig n regel; we don't ask for ID's.

N er vi p plass p rommet i Santa Monica. Jeg vil heller kalle det en et-roms leilighet. Vi har god plass til slenge alle tingene vres rundt, et stort og velutstyrt kjkken, og ikke minst et stort og fint bad! :-D
Kjkkenet kommer til bli utnyttet til det fulleste. Ord kan ikke beskrive hvor mye vi gleder oss til endelig spise et hjemmelagt mltid. :-D

Fun fact; det trenges "bare" 9 poser boss til for rydde rommet vres i hollywood, lolz!

Endelig er picasa lastet ned p pcen s get ready for a majour bildedryss.

Dagen i dag har forresten vrt den most exciting hittil! Hvorfor kommer vi tilbake til i morgen.
N er det p tide med noen veldig etterlengtede timer p puten.

Natta :*

FIJI ISLANDS

• 16.05.2013 kl. 08:27

Hei alle sammen!

Vi har litt problemer med f ladet pcen, s her kommer en rask oppdatering fra iphonen.

Tiden p Fiji har vrt fantastisk!
Vi har vrt litt isolert nr det kommer til nett og dekning, men det har egentlig bare vrt deilig. Internettet p hovedyen var utrooolig tregt og p yene var det utrooolig dyrt. Vi kjpte nett en gang, men da gikk tiden p skype med de hjemme (og en liten oppdatering p gossippfronten)

Da vi kom til Fiji hadde vi to dager p hovedyen, i byen Nadi, fr vi skulle utforske yene.
Vi tilbragte en dag p stranden og en i byen.

De sm yene var langt mer imponerende enn hovedyen. Nydelige strender, koselige trehytter og ikke minst verdens hyggeligste staff. Vi var med p en hel del aktiviteter som lage armbnd av skjell vi fant p stranden, lage kokosntt armbnd og bokmerke, svmme med mantarays, crab race, kjrt i ubt, sett fijiansk underholdning med dansing og flammetriksing og mye mye mer.

Jeg husker ikke navnet p yene i farten, men vi bodde p Coral View Resort, Korovou Eco Tour Resort, MantaRay Resort og South Sea Island.

Alle resortsene var fantastiske fine, og en favoritt p hver sine mter. :-)

N er vi p plass i Tinseltown, og lever det gode liv i Hollywood.
Vi har som sagt litt problemer med laderen men vi har nett hele tiden s vi skal bli flinkere til komme med ordentlige oppdateringer framover.

Her kommer en liten bildedryss fra Fiji;

Hanne

Hei! Mitt navn er Hanne, 24r fra Bergen. Jeg er en reiseglad jente med stor interesse for mote, skjnnhet og velvre samt trening og en sunn og aktiv livsstil.