P tur i Stoltzekleiven

• 29.04.2014 kl. 23:45

Hei igjen dere!

Solen skinner fortsatt i Norges fineste by, og jeg har rett og slett vrt for opptatt med nyte sommervret til i det hele tatt tenke p dra fram pcen.

I dag var Silje og jeg i stoltzekleiven etter gammelt. For dere som ikke bor i Bergen, eller har hrt om stoltzen fr, s er det en bratt tursti som gr rett opp fjellet, og som for det meste bestr av trappetrinn. Over 700 trappetrinn faktisk. Det sier seg selv av det er en tung, men relativt kjapp og veldig effektiv tur. Det er absolutt verdt slitet nr du kommer p toppen og har verdens fineste utsikt over Bergen by foran deg.

Spesielt i solen er utsikten helt priceless!

Akkurat n sitter jeg i morgenkpen min og nyter en skl med hjemmelaget gel, jordbr og vaniljesaus. MMMmmm♥

Jeg kan gjerne dele oppskriften p gelen, men jeg regner med de fleste har ftt den med seg fra fr?

Easter

• 23.04.2014 kl. 20:19

Hei dere!

Det begynner bli en stund siden sist oppdatering n. Jeg har brukt den siste tiden p kose meg glugg ihjel i solen, skjnner dere. sitte foran pc'en er det siste som frister nr det er 20grader og knall sol ute, derfor har bloggen kommet litt i andre rekke.

Jeg har hatt en helt fantastisk pske med masse sol, god mat og godt selskap bde p hytten og hjemme.

Ville bare stikke innom i full fart gi et lite livstegn fra meg, fr jeg suser avgrde p personalmte. Slenger med et lite bildedryss fra psken.

Hvordan har din pske vrt? :-)

Hper dere fr en fin kveld♥

10.04.2014

• 11.04.2014 kl. 12:08

Endelig fikk jeg levert vingsoppgaven min, s n blir det spennende skje hvordan det gr videre.

P onsdag fikk jeg i meg noe kroppen absolutt ikke taklet. Jeg har aldri vrt s drlig, hatt s sterke smerter i hele mitt 20 r lange liv, som jeg hadde da. Det var helt forferdelig, jeg ble p et punkt redd for at det var noe veldig alvorlig! Heldigvis viste det seg ikke vre det. Etter mange timer med sterke smerter hvor jeg l sammenkrket i fosterstilling under dynen men bamsen min som trst, fikk jeg til slutt sove.

Jeg takket bde gud og allah osv. for at smertene var helt borte da jeg vknet dagen etter. Grsdagen tok jeg livet bare heelt med ro. Det er viktig lytte til kroppen la den lade opp batteriene helt p nytt, spesielt etter en snn traumatisk opplevelse jeg hadde dagen fr.

Om noen f strakser skal jeg prve meg p trening igjen. Jeg fler kroppen er sterk nok til f til en kt i dag, men hvis ikke tar jeg det med et smil, og lar den hvile en dag til. :-)

Jeg ville bare stikke innom i full fart forklare mitt lille fravr. Jeg setter strek over den trassige uken s langt og ser fremover til helgen. Helgen blir travel for min del med jobbing og jentekveld♥

Fresh start

• 07.04.2014 kl. 19:49

Happy Monday ste lesere!

Har dere hatt en fin start p uken s langt? Personlig har jeg et veeldig love-hate relationship med mandager. I de fleste tilfeller elsker jeg mandager, det er s klisj som det er mulig f det, men jeg syntes det er deilig med den muligheten til starte med blanke ark. En ny uke er en perfekt unnskyldning til for eksempel endelig begynne med diverse prosjekter som har blitt langt p hyllen, eller legge bak seg alt godteriet, chipsen og sjokoladen som ble inntatt i helgen, og starte en frisk og sunn uke. For meg er mandager er som oftest en skikkelig motivasjonsbombe, andre ganger er mandager s kjedelig.

I dag har vrt en rar blanding. Jeg startet dagen supermotivert med en tidlig treningskt sammen med Basse. Det er s deilig kjre i gang uken med en svett og god treningskt, da har man liksom satt standarden p resten av treningsuken. Etter en varm dusj og en kjempegod lunsj fartet jeg litt rundt p forskjellige rend. N befinner jeg meg i godkroen med skolebkene p fanget, men jeg fr bare ikke gjort noe. Motivasjonen jeg vknet med i morges er heelt vekke. Det er hardt plutselig begynne med skolearbeid etter flere mneder med bare jobb, og ingen skole.

Oppgaven skal inn p onsdag ettermiddag s jeg fr vell bare bite tennene sammen, sette p litt Jhene Aiko og skrive til jeg omsider blir ferdig. Wish me luck!♥

Jhene Aiko ft. Kendrick Lamar - Stay Ready

Friiiday

• 04.04.2014 kl. 12:03

God dag stiser!

Klokken har s vidt bikket tolv, og jeg har allerede ftt unnagjort dagens render. Jeg har ftt vasket og stvsuget bilen bde utvendig og innvendig. Det var deilig endelig f det unnagjort ettersom det er noe jeg har utsatt i en evighet. Skittet p bilen syntes ekstra god nr solen skinner, men n er den ren og pen og klar for sommervret! :-)

Jeg har ogs ftt unna dagens treningskt. I dag var jeg tilbake p treningssenteret etter bare ha trent ute i fjellet i nesten to uker. Vi m jo nyte solen mens vi har den.

Jeg er egentlig ikke kjeempe glad i g p fjellturer, men om sommeren nr solen steiker, da er det ingenting bedre.

N sitter jeg nydusjet i godstolen med lunsjen forran meg. Resten av dagen min gr nok til oppgaveskriving, selvom jeg mye heller ville vrt ute i solen og kost meg. :-)

Hanne

Hei! Mitt navn er Hanne, 24r fra Bergen. Jeg er en reiseglad jente med stor interesse for mote, skjnnhet og velvre samt trening og en sunn og aktiv livsstil.