Take off in 3 days!

• 29.03.2013 kl. 22:09

Hei!

3 dager til avreise!!!!!!!!!! Herreguuudpowjdjcao

Hvert år samlet hele familien på hytten hvor vi feirer påsken med gode tradisjoner som blant annet lammelår, påskeegg og krim på tv'en. Dette året blir annerledes.
Det ble ikke mer enn en dagstur på meg, før jeg dro tilbake til "byn" for å fortsette pakkingen og forberedelsene til reisen.

undertøy, sokker, sko og det meste av kosmetikk er pakket og klart, mens resten av klærene ligger i to svære bunker på gulvet. "skal med" og "kanskje med".
Jeg har en tendens til å pakke ALTFOR mye når jeg er ute å reiser. Denne gangen har jeg kommet på en helt genial idè. Jeg skal finne fram alt av klær jeg tenker å pakke, så dele det i to!

Så lenge jeg har det nødvendige, går alt annet ann å kjøpes.

Speaking of kjøpes; siden jeg har spar som en gud i mange måneder, bestemte jeg meg for å unne meg noen småbiter til avreisen.

Peplum topp fra Cubuc barneavdeling

Peplum kjole fra Cubus barneavdeling

Kjole fra HM Devided

Farewell-party

• 26.03.2013 kl. 16:34

Hei dere!

Under en uke til avreise, folkens!! Det begynner smått å gå opp for meg hva jeg egentlig har hevet meg ut på. Det er skummelt, men også veeeldig spennende!

I helgen hadde Silje og jeg farewell-party. Her har dere et lite bildedryss :-)

Velkomstdrinkene - appletinis ♥

Fine Malin med verdens fineste hår! JELLYYYY

På lørdag var det også Earth Hour, så vi fryte opp i peisen og tente masse stearinlys. Det var i grunn ganske koselig, men musikken fikk stå på.

n
Takk til Maielala for kjempe koselig bilde. Suss

FYI; I'm travelling the world in 10 days

• 22.03.2013 kl. 23:17

Hei hei hei hei!

Hva kan jeg si? Det var godt med en liten pause fra bloggingen og ikke minst stresset som følger med. Å hele tiden tenke på ideèr til bloggen, huske å ta bilder (noe vi alle vet jeg er VELDIG dårlig til) den dårlig samvittigheten som følger med når man ikke får oppdatert osv. kan være slitsomt i lengden.

Men nå er det ikke lenge til jeg reiser så da var det på tiden å pick it up again. Vi skal trossalt blogge MASSE mens vi er ute å reiser! Vi skal gjøre vårt beste for å oppdatere fra alle verdens kanter.

Jeg er 110% sikker på at vi kommer til å oppleve så mye nytt hver eneste dag at skrivesperre ikke finnes de neste 3 månedene.

I dag var jeg på posten å hentet koffert-sekk-greien min som jeg skal ha med meg på turen. Den er rett og slett genial!

I frykt for å se ut som en jævla 71-grader nord-deltaker med en sekk dobbelt så stor som meg selv, hadde jeg egentlig bestemt meg for at trillekoffert var det rette valget.

En flashback fra undergrundene i London hvor vi slet oss opp og ned alle trappene med kofferter, fikk tankene til å surre videre. Et par søk senere fant jeg denne geniale saken. Det er i hovedsak en trillekoffert, men den har ryggsekk-håndtak gjømt på baksiden. Koffert/bag-sekken (som går under navnet; "Kombinert ryggsekk og trillekoffert) er fra HandySize.no

Handysize er en nettside med et enormt utvalg med dill-dall til reising, og best av alt; de har superrask levering!

Hanne

Hei! Jeg heter Hanne, en 22år gammel jente fra Bergen som for tiden bor i Stavanger hvor jeg studerer på Handelshøyskolen BI. Jeg er en reiseglad jente med stor interesse for mote, skjønnhet og velvære samt trening og en sunn og aktiv livsstil.